Jei reikia pagalbos, rašykite mums adresu info@fenzy.lt

KREPŠELIS0

KREPŠELIS


N. prekės: 0

100% pinigų grąžinimo garantija. Jei nesate patenkinti preke, galite ją grąžinti per 14 dienų. Grąžinimas galimas atsiskaitant grynaisiais pinigais, kreditine kortele arba PayPal.

Bendros sąlygos

Pardavimo sąlygos

1. Įvadas

Bendrosios sąlygos yra parengtos pagal vartotojų apsaugos reglamentus, remiantis Slovėnijos prekybos ir pramonės rūmų rekomendacijomis bei tarptautiniais internetinio ir elektroninio verslo kodeksais. „Fenzy“ (toliau – „internetinė parduotuvė“) valdo INTEKO DOO, elektroninės prekybos operatorius (toliau – „prekybininkas“).

Siūlymo teikėjas ir jo adresas: INTEKO DOO, Slap 3E, 5271 Vipava, Slovėnija

Registracijos numeris: 5316251000

NIF: N0911487G

Pirkdamas arba užsiprenumeruodamas „Fenzy“, vartotojas leidžia prekybininkui: saugoti, apdoroti ir naudoti asmeninę informaciją, perduodamą per internetinę formą (iki atšaukimo), šiais tikslais: siūlyti prekes, paslaugas, skambinti, skambinti SMS žinutėmis, el. paštu ar kitomis priemonėmis. telekomunikacijos (toliau – tiesioginė rinkodara), apklausos, statistinis apdorojimas.

Asmuo gali bet kuriuo metu (raštu ar kitaip susitaręs) reikalauti, kad duomenų valdytojas visam laikui arba laikinai sustabdytų jo asmens duomenų naudojimą tiesioginės rinkodaros tikslais.

Šios Bendrosios sąlygos apibrėžia internetinės parduotuvės veiklą, lankytojo, vartotojo ir pirkėjo teises ir pareigas bei prekybininko ir vartotojo, kaip prekių iš internetinės parduotuvės vartotojo, verslo santykius.

2. Informacijos prieinamumas

Prekiautojas įsipareigoja visada būti vartotojui pasiekiamas:

  • Informacija apie prekiautojo tapatybę (ypač įmonę ir jos registruotą buveinę bei registracijos numerį, kuriame įmonė įregistruota);

  • Kontaktinė informacija, leidžianti vartotojui greitai ir efektyviai bendrauti su prekybininku (el. pašto adresas, telefonas ir kt.);

  • Informacija apie esmines internetinės parduotuvės siūlomų paslaugų charakteristikas, įskaitant aptarnavimą po pardavimo ir garantijas;

  • Informacija apie internetinės parduotuvės siūlomo produkto ar paslaugų prieinamumą; prekių pristatymo ar paslaugų teikimo forma ir sąlygos, ypač pristatymo vieta ir laikas;

  • Informacija apie mokėjimo būdą;

  • Informacija apie terminą, per kurį dar galima atsisakyti sutarties, ir sutarties atsisakymo sąlygų;

  • Informacija apie prekių grąžinimo galimybę, taip pat kiek toks pinigų grąžinimas vartotojui kainuos;

  • Informacija apie vartotojo skundų nagrinėjimo procesą ir informacija apie kontaktą su klientu bei kontaktinį tašką.

3 . Asmens duomenų saugumas

Prekybininkas naudoja tinkamas technologines ir organizacines priemones, skirtas apsaugoti asmens duomenų perdavimą ir saugojimą bei mokėjimus.

Autorizuotos internetinės sistemos yra atsakingos už saugius autorizavimus ir kredito kortelių operacijas. Kredito kortelių autorizacijos vykdomos realiu laiku, nedelsiant patikrinus duomenis bankuose. Kortelės informacija nėra saugoma prekybininko serveryje.

Saugumo sumetimais vartotojas taip pat yra atsakingas už savo vartotojo vardo ir slaptažodžio saugumą bei už tinkamą kompiuterio programinę įrangą ir antivirusinę apsaugą.

3.1. Asmens duomenų rinkimas:

  • užsisakant internetinėje parduotuvėje: vardas, pavardė, adresas, mobilusis telefonas, el. pašto adresas

  • užsisakant mobiliuoju telefonu: vardas, pavardė, adresas, mobilusis telefonas, e.l pašto adresas

  • Kalbant apie apklausas fenzy.lt svetainėje, vartotojas savo nuožiūra gali pateikti papildomų duomenų, tokių kaip gimimo data, lytis, amžius, kūno išmatavimai ir kt.

  • Siekdami pateikti užsakymus, „Fenzy“ gali atsakyti vartotojams el. paštu, paštu, telefonu, pokalbių kambariais ir kt. ir rinkti šiuos duomenis: vardas, pavardė, gimimo data, lytis, el. pašto adresas, pristatymo adresas, mobilusis telefonas ir kūno išmatavimai

3.2. Ne asmens duomenų rinkimas

  • Kiekvieną kartą, kai patenkate į Fenzy.lt svetainę, neasmeniniai duomenys, tokie kaip apsilankymų svetainėje skaičius, prieigos laikas, peržiūrėtos prekės ir kt., įrašomi automatiškai (ne kaip žurnalo dalis). Informacija naudojama įmonės statistikai ir puslapio turiniui bei saugumui gerinti.

  • Vartotojas gali užkirsti kelią neasmeninių duomenų rinkimui naudodamas slapukus ir atitinkamus savo interneto naršyklės nustatymus.

  • Kai vartotojas nėra užsiregistravęs, ne asmeninius duomenis renka ir tokios paslaugos kaip Google Analytics, Iprom, AdServer ir kt. kurie įdiegia slapuką į vartotojo kompiuterį. Šios paslaugos niekada neužrašo vartotojų asmeninių duomenų. Vartotojas gali užkirsti kelią neasmeninių duomenų rinkimui naudodamas slapukus, naudodamas atitinkamus savo interneto naršyklės nustatymus.

  • Naudodamiesi „Fenzy Facebook“ ir „Fenzy Instagram“ puslapiais, savo noru skelbdami „Fenzy Facebook“ ir „Fenzy Instagram“ puslapiuose bei pridėdami savo nuotraukų ir vaizdo įrašų turinį, sutinkate, kad „Fenzy“ puslapio administratorius (Inteko doo, Slap 3e, 5271 Vipava) naudotų jūsų paskelbtą turinį reklamai. tikslais kituose grupės Fenzy puslapiuose, įvairiose reklaminėse kampanijose bei bendraujant su kitais Fenzy Facebook ir Instagram puslapių vartotojais.

4 . Nepilnamečių apsauga

Internetinės parduotuvės pardavėjas nepriims užsakymų iš asmenų, žinomų ar įtariamų nepilnamečių, be aiškaus jų tėvų ar globėjų leidimo.

Prekybininkas be aiškaus tėvų ar globėjų leidimo nepriims jokių asmens duomenų apie nepilnamečius, taip pat neperduos iš jų gautos informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus jų tėvus ar globėjus.

5 . Atsakomybė

Pardavėjas deda visas pastangas, kad būtų užtikrintas jo internetinėje parduotuvėje skelbiamos informacijos atnaujinimas ir teisingumas; prekės savybės, pristatymo laikas ar kainos gali keistis taip greitai, kad pardavėjas kartais nespės laiku pataisyti internetinėje parduotuvėje skelbiamų duomenų. Tokiu atveju prekybininkas jus informuos apie pasikeitimą ir leis atsisakyti užsakymo arba pakeisti užsakymą.

Nors prekybininkas stengiasi pateikti tikslias jo internetinėje parduotuvėje esančių prekių nuotraukas, visos nuotraukos turi būti suvokiamos kaip simbolinės. Nuotraukos nepateikia gaminio savybių.

6 . Pirkimas internetinėje parduotuvėje ir pirkimo sąlygos

Dėl apsipirkimo internetu pobūdžio internetinės parduotuvės prekių pasiūla dažnai ir greitai keičiasi bei atnaujinama. Todėl gali atsirasti klaidų, jei taip
nutiktų jums, praneškite mums adresu info@fenzy.lt ir mes stengsimės kuo greičiau išspręsti bet kokią situaciją.

6.1. Pristatymo terminas

Sandėlyje esančių prekių pristatymo laikas paprastai yra nuo 7 iki 8 darbo dienų pristatymo adresais Lietuvoje. Visos prekės internetinėje parduotuvėje pasiekiamos per greita laiką.

6.2. Apie produktus

Klientas taip pat gali atsiskaityti už pirkinį grynaisiais pinigais pristatymo būdu per EXPEDCIO arba DHL; Tai reiškia, kad klientas sutinka turėti tikslią grynųjų pinigų sumą tuo metu, kai kurjeris pasirodys kliento nurodytu adresu ir nurodytą dieną bei laiku (išankstinis susitarimas su kurjeriu el. paštu).

Taip pat yra galimybė prekes pristatyti DHL Express, tai kainuoja 23,90 € . Užsakymai, gauti darbo dienomis iki 13:00 val., išsiunčiami tą pačią dieną ir pristatomi per 1-2 darbo dienas . Šeštadieniais, Sekmadieniais ir švenčių dienomis pristatymas nevykdomas. Keičiant prekes, užsakytas naudojant DHL Express paslaugą, mainus išsiųsime su standartiniu pristatymu (EXPEDICO).

6.3 . Mokėjimo būdai

Pristatymas nemokamas. Prekybininkas, perkant prekes iš internetinės parduotuvės, pateikia šias mokėjimo formas:

  • Mokėti pristatymo metu

  • Mokėjimas kreditine kortele (Maestro, Eurocard / Mastercard, Visa)

  • Kuponas
  • PayPal.

  • Su išankstine sąskaita faktūra

6.4 . Kainos

Visos kainos internetinėje parduotuvėje nurodytos eurais ir su PVM, nebent būtų aiškiai nurodyta kitaip. Visos parduotuvėje nurodytos kainos yra prekių kainos, į kurias neįeina siuntimo išlaidos (žr. 3 ir 10 punktus). Visos kainos taikomos sutarties sudarymo metu ir neturi iš anksto nustatyto galiojimo, todėl taikomos tik atitinkamiems jų pakeitimams.

6.5. Nuolaidos kodas

  • Nuolaidos kodas

Nuolaidos kodas suteikia keletą privalumų perkant per Fenzy.lt internetinę parduotuvę ir jo galiojimas yra ribotas. Kodas įgyjamas būnant nauju pirkėju, el. pranešimais, SMS žinutėmis ar kitomis priemonėmis. Kodas gali būti išduotas kaip nuolaidos procentas arba fiksuota suma. Kodas negali būti išpirktas į grynuosius pinigus.

  • kupono kodas

Klientas prekės atsisakymo atveju gauna kuponą ir vietoj pinigų grąžinimo į savo banko sąskaitą pasirenka unikalų kupono kodą, įvykdyto pirkimo vertei. Klientas gali naudoti šį kodą kitam arba vėlesniam pirkimui, jei jis nebuvo visas iš karto panaudotas per pirmąjį pirkimą. Klientas turi teisę išpirkti kodą į grynuosius pinigus.

6. 6. Pirkimo tvarka

6.6.1. užsakymas priimtas

Pateikdamas užsakymą vartotojas (klientas) iš prekybininko elektroniniu paštu gauna pranešimą, kad užsakymas priimtas. Vartotojas turi teisę atšaukti užsakymą ir keisti jo turinį el. paštu info@fenzy.lt , mesendžeriu arba telefonu .

6.6.2. Patvirtintas užsakymas

Vartotojui (klientui) neatšaukus užsakymo, užsakymas bus tvarkomas vėliau. Prekybininkas, gavęs užsakymą, patikrina užsakytų prekių prieinamumą ir patvirtina užsakymą arba dėl bet kokios priežasties jį atmeta. Prekybininkas taip pat gali susisiekti su vartotoju (klientu) kontaktiniu telefono numeriu, kad patikrintų duomenis arba garantuotų pristatymą. Patvirtinus užsakymą, platintojas (EXPEDICO) el. paštu informuos apie numatomą pristatymo datą.

6.6.3. siunčiamos prekės

Prekybininkas paruoš užsakytas prekes taip, kad jų pristatymu per sutartą laikotarpį pasirūpintų platintojas (EXPEDICO).

6.7 . pirkimo sutartis

Prekybininkas vartotojui, perkančiam bet kurią mūsų prekę internetinėje parduotuvėje, išrašys sąskaitą faktūrą su išlaidų paskirstymu ir paaiškinimu dėl teisės atsisakyti pirkimo grąžinant įsigytą prekę nurodytomis sąlygomis (žr. 10 punktas). Pirkimo sutartis sudaryta lietuvių kalba.

Pardavimo sutartis tarp prekybininko ir vartotojo (kliento) sudaroma tuo momentu, kai prekybininkas patvirtina užsakymą (žr. 6.5.2 punktą). Nuo šio momento visos kainos ir kitos pirkimo sąlygos yra fiksuotos ir taikomos tiek prekybininkui, tiek vartotojui (klientui).

6.8. PAKEITIMAI IR GRĄŽINIMAI

Stengiamės sukurti jums geriausią apsipirkimo patirtį, tačiau žinome, kad kartais pasitaiko situacija, kai prekė jums netinka ir ją reikia pakeisti, grąžinti ar kitaip tai spresti.

Galite pakeisti, grąžinti arba kreiptis dėl savo užsakymo per 14 dienų nuo pakuotės gavimo.

Prieš grąžindami pakuotę į mūsų sandėlį, PRIVALOTE užpildyti internetinę formą.

Visas instrukcijas, įskaitant siuntos grąžinimo adresą, gausite savo el. pašto adresu užpildę internetinę formą. Jei kyla problemų pildant internetinę formą, susisiekite su mumis: info@fenzy.lt

UŽPILDYTI INTERNETINĘ FORMĄ

1. Grąžinama prekė turi būti tokios būklės, kokią ją gavote.

2. Prekė turi būti grąžinta nedėvėta ir neskalbta, originalioje pakuotėje su visomis etiketėmis. Kitu atveju pasiliekame teisę atsisakyti tokio grąžinimo pagal mūsų grąžinimo sąlygas.

3. Higienos ir sveikatos sumetimais ribojamas šių daiktų grąžinimas:

- Auskarų grąžinimo nepriimame

- Grąžinti maudymosi kostiumėlį galima tik tuo atveju, jei nebuvo nuimta apsauginė plėvelė.

- Grąžinami batai gali būti avėti tik patalpose

 

1. PAKEITIMAS

Tiesiogiai keistis naudojant internetinę formą negalima.

Jei norite pakeisti gautą prekę, tiesiog internetinėje grąžinimo formoje pasirinkite parinktį „grąžinti pinigus".

Vykdykite prekės grąžinimo instrukcijas, kurios bus išsiųstos jūsų el. pašto adresu, kai užpildysite internetinę formą.

Pinigai už grąžintą prekę bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą per 14 dienų nuo pakuotės gavimo mūsų sandėlyje.

UŽPILDYTI INTERNETINĘ FORMĄ


Norimą keitimą galite užsisakyti iš karto mūsų svetainėje.

Keitinys bus išsiųstas per numatomą pristatymo laiką, nurodytą svetainėje.

PADARYTI NAUJĄ UŽSAKYMĄ

 

2. PINIGŲ GRĄŽINIMAS

Jei jūsų užsakymas netinka, galite jį grąžinti ir pasirinkti pinigų grąžinimo būdą.

PRIEŠ siųsdami paketą PRIVALOTE užpildyti internetinę formą. Internetinėje formoje įveskite tikslią savo IBAN sąskaitą ir paskyros savininko informaciją.

Visas instrukcijas, įskaitant siuntos grąžinimo adresą, gausite savo el. pašto adresu užpildę internetinę formą. Jei negaunate el. laiško arba jums nereikia pildyti internetinės formos, susisiekite su mumis adresu: info@fenzy.lt

UŽPILDYTI INTERNETINĘ FORMĄ

PRIVALOTE atsispausdinti el. laiške gautą internetinės formos santrauką ir pridėti ją prie siuntos. Jeigu formos pakuotėje nebus, pasiliekame teisę pratęsti pinigų grąžinimo apdorojimo laiką iki 60 dienų.

SVARBU:

Siuntą galite grąžinti per bet kurią pristatymo paslaugą. Dėja, Jūsų užsakymo pašto išlaidų nepdengiame, todėl patariame rinktis pigiausią pristatymo variantą su galimybe sekti siuntą.

Grąžinimų, siunčiamų už mūsų išlaidas, nepriimame.

Prašome nesirinkti paslaugos be sekimo galimybės. Taip pat, išsaugokite patvirtinimą su siuntos sekimo numeriu, iki kol grąžinsime jūsų pinigus.

Pinigus grąžinsime per 14 dienų nuo pakuotės gavimo į pagrindinį sandėlį.

Internetinėje formoje įveskite tikslią IBAN sąskaitą (žr. IBAN pavyzdį žemiau) ir sąskaitos savininko informaciją (IBAN sąskaitos savininko vardą, pavardę ir adresą).

Įvedus neteisingą IBAN, pinigų grąžinimo procesas gali būti pratęstas iki 60 dienų.

Banko operacijos išlaidas pinigų grąžinimo atveju padengia Inteko d.o.o. ir jums tai yra nemokama.

Jei pateiksite mums neteisingą IBAN, pakartotinio pervedimo metu klientas turės sumokėti pakartotinės operacijos kainą (5 €). Dėkojame už supratingumą.

Daugiau apie mūsų sąlygas galite perskaityti bendrosiose sąlygose.

3. SKUNDAI

Jei gavote ne tą ar sugadintą prekę, atsiprašome. Jūsų skundą išspręsime kuo greičiau.

Jei gavote sugadintą ar nešvarų gaminį, nufotografuokite jį, kad defektas būtų matomas, ir atsiųskite nuotraukas el. pašto adresu: info@fenzy.lt

Mūsų klientų aptarnavimo komanda atsiųs jums instrukcijas, kaip išspręsti jūsų skundą.

6.9 . Pristatymas

Prekybininkas vartotojo (kliento) užsakytas prekes pristatys sutartu laiku, prekybininko distribucijos partneris – EXPEDICO.

Esant matomiems pakuotės ar prekės pažeidimams, kliento pretenzija turi būti pareikšta pardavėjui (pristatymo tarnybai) gavus prekę. Minėtų prekių pirkėjas neprivalo priimti ir gali atsisakyti siuntos, jei pakuotė yra fiziškai pažeista, nėra turinio ar yra atidarymo žymių, arba jei prekės pažeistos pakuotėje; Tuo atveju, kai pirkėjas priėmė pakuotę, pirkėjas turi pradėti pretenzijos procedūrą tiesiogiai su pardavėju.

6.10. ATMESTI ARBA NEPRIIMTI UŽSAKYMAI

Kai klientas pateikia užsakymą per www.fenzy.lt puslapį, jis automatiškai sutinka laikytis visų pirkimo sąlygų. Užsakymo pabaigoje klientas sutinka gauti ir apmokėti visą užsakymo sumą (žr. Bendrųjų sąlygų 6.2. p.). Pirkėjas gali atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties tik iš anksto įspėjęs el. paštu arba telefonu (Bendrosios sąlygos, 6.6.1 ir 6.6.2 punktai), prieš jo užsakymui patenkant į pristatymo procesą. Tuo atveju, jei užsakymas jau pristatomas arba prekiautojo parduotuvėje, o klientas pažeidžia sutartį atsisakydamas arba nepriimdamas užsakymo be išankstinio atšaukimo, pardavėjas („Fenzy“ drabužių parduotuvė) turi visas teises reikalauti grąžinti pinigus. - 20 € - tai padengia pakavimo, siuntimo ir grąžinimo išlaidas. Išlaidos turi būti
grąžinamos į šią banko sąskaitą: INTEKO DOO, Slap 3E, 5271 Vipava, Slovėnija; IBAN: SI56 0475 1000 0376 750

Negrąžinus pinigų per 8 dienas nuo pranešimo gavimo, pardavėjas gali pradėti reikalauti grąžinti sumokėtą sumą teisėtais keliais.

6.11. Užsakymą Fenzy.lt svetainėje gali pateikti kiekvienas klientas, turintis nuolatinę ar laikiną gyvenamąją vietą vienoje iš ES šalių, tačiau toks užsakymas bus pristatytas tik tuo atveju, jei užsakymo pristatymo adresas yra vienoje iš šalių, kuriose Fenzy internetinė parduotuvė turi veikiančią internetinę parduotuvę ir pasirašė sutartį su pristatymo tarnyba.

Fenzy internetinė parduotuvė siuntą gali pristatyti į šias šalis: Slovėnija, Kroatija, Italija, Ispanija, Portugalija, Vokietija, Austrija, Rumunija, Slovakija, Čekija, Vengrija, Lenkija, Graikija, Bulgarija, Lietuva, Latvija ir Estija

7 . Pretenzijos, bylinėjimasis ir teisėsauga

Prekybininkas laikosi galiojančių vartotojų teisių gynimo taisyklių, taip pat turi veiksmingą skundų nagrinėjimo sistemą ir asmenį, kuris iškilus problemoms gali susisiekti su vartotoju (klientu) el. paštu, o ypatingais atvejais – telefonu. Iškilus problemoms, vartotojas (klientas) visada gali susisiekti su mumis mūsų el. paštu: info@fenzy.lt. Skundų nagrinėjimo procedūra yra konfidenciali.

Prekybininkas per 5 darbo dienas patvirtins, kad gavo skundą ir informuos vartotoją (klientą) apie apytikslį skundo nagrinėjimo laiką bei nuolat informuos apie procedūros eigą. Prekybininkas stengsis visus ginčus geriausiai išspręsti abipusiu sutarimu. Jei ginčo taikiai išspręsti nepavyks, Liublianos teismas turės išimtinę jurisdikciją spręsti bet kokį ginčą tarp prekiautojo ir vartotojo (kliento). Pardavėjas ir klientas, kaip elektroninės prekybos dalyvis, teisme abipusiai pripažįsta elektroninių pranešimų galiojimą.

Šioms Bendrosioms sąlygoms ir visiems ginčams tarp prekiautojo ir vartotojo (kliento) taikoma Slovėnijos materialinė ir procesinė teisė, netaikant tarptautinės privatinės teisės normų, nurodančių, kad reikia naudoti bet kokią kitą teisę.

Visiems santykiams, teisėms ir pareigoms, kurių nereglamentuoja šios Bendrosios sąlygos, bus taikomos Privalomojo kodekso, Elektroninės komercijos įstatymo, Asmens duomenų apsaugos įstatymo ir Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatos.

8 . Bendrųjų verslo sąlygų pakeitimai

Vartotojas, nesutinkantis su šių Bendrųjų sąlygų pakeitimais ir/ar modifikacijomis, privalo atšaukti savo registraciją per aštuonias dienas nuo paskelbimo apie Bendrųjų verslo sąlygų pakeitimą ir/ar pakeitimą; Priešingu atveju galiojimo laikas bus skaičiuojamas ir parodymai prieš bus nepriimami. Registracijos atšaukimą vartotojas turi raštu pateikti pardavėjui.

Paskutinis atnaujinimas : 2022-06-15

 

AŠ SUTINKU

Svetainėje naudojami slapukai, siekiant pagerinti paiešką, neįsiminant vartotojų asmeninių duomenų.